מטופלים מרוצים ממליצים על ד”ר מאיר אבירם

ישנם רופאי שיניים רבים בארץ שמבצעים השתלות, אבל לא פשוט למצוא רופא שיניים שהמטופלים שלו ממליצים עליו כה בחום. ד”ר מאיר אבירם הוא אחד מהם. הנה כמה מסיפורי ההצלחה של מטופלים מרוצים:

ש.: אחד הרופאים הטובים שהכרתי

ש. עבר אצל ד”ר מאיר אבירם טיפול מקיף של 16 שתלים. לאחר הטיפול, שמעון בן ה-65 יכול להעיד ממרום גילו ומניסיונו עם רופאי שיניים אחרים כי מאיר אבירם הוא “אחד הרופאים הטובים שהכרתי בימי חיי”.

י.: היום בזכותם אני אוכל

י. סבל מבעיות בשיניים שהפריעו לו בפעולות יומיומיות כמו אכילה, שתייה ושינה. לאחר שעבר טיפול אצל ד”ר מאיר אבירם הוא אסיר תודה לו ולמרפאת “טיפול בחיוך” על כך שבזכותם הוא יכול לחזור לחיי שגרה של אדם בריא.

ג.: מבסוטית מהשיניים שדוקטור אבירם עשה לי

ג. הגיעה אל ד”ר מאיר אבירם עם לסת עליונה במצב בריאותי קשה מאוד. אחרי הטיפול היא יכולה לשוב לחייך. היא מרוצה מאוד מהמרפאה והעומד בראשה, ומעידה כי יש במקום אנרגיות טובות ויש על מי להישען.

ז.: הוקסמתי מגישתו האדיבה והנעימה

ז. הגיעה לייעוץ במרפאת “טיפול בחיוך”, אבל אחרי שיחה עם ד”ר מאיר אבירם היא החליטה לעשות אצלו את כל הליך שיקום הפה. כיום היא יכולה לחייך ו”לדגמן” את השיניים החדשות שלה, בדיוק כפי שהיא עושה בסרטון המצורף כאן למטה.

ל.: אחרי 6 שעות אני קמה עם שיניים בפה

ל. הייתה בשוק כאשר אחרי 6 שעות של טיפול היא קמה וראתה את השיניים החדשות שלה. מאותו יום, כשמדברים על השתלות שיניים היא ממליצה אך ורק על ד”ר מאיר אבירם.